Īstenoto starptautisko projektu saraksts

Projekta nosaukums

Mērķis

Sadarbības partneri

Periods un vadītājs

Developing Virtual Reality Resources of Assistive Technologies for the SEN Teaching Undergraduates” (2019-KA203-0BF2C5FD-EN-ASD)

Pilnveidot topošo skolotāju izpratni par darbu ar skolēniem, kam ir speciālās vajadzības

Izstrādāt assistētās mācīšanas tehnoloģiskos risinājumus virtuālajā realitātē darbam ar skolēniem, kam ir autiskā spektra traucējumi

Izstrādāt VR mācību materiālus skolēniem, kam ir autiskā spektra traucējumi

Düzce University (vadošais partneris) (Turcija)

Latvijas Universitāte (Latvija),

Canakkale Onsekiz Mart Universitesi (Turcija)

Scuola Di Robotica (Itālija)

Gizem Senol Educloud Egitim (Turcija)

Spoleczna Akademia Nauk (Polija)

University Of Macedonia (Grieķija)

 

01.09.2019.–31.08.2021.

Linda Daniela

Digital Adult Educators: Preparing Adult Educators for a Digital World (2019-1-LV01-KA204-060398)

Sekmēt to pedagogu digitālās kompetences attīstību, kas strādā ar pieaugušajiem

Sekmēt pieaugušo digitālo kompetenču attīstību, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai

Izstrādāt mācību materiālus izmantošanai pieaugušo izglītībā

Sekmēt izpratnes veidošanos par digitālo prasmju attīstības nepieciešamību

Latvijas Universitāte (Vadošais partneris) (Latvija)

University of the Aegean (Grieķija)

Centre for Advancement of Research and Development in Educational Technology Ltd. Cardet (Kipra)

Innovade Li Ltd (Kipra),

The Rural Hub CLG (Īrija),

European Association for the Education of Adults (Beļģija),

Jaitek Tecnología Y Formación SL (Spānija)

01.11.2019.–31.10.2021.

Linda Daniela

Innovative educational ROBOtics strategies for PrImary SChool ExperienceS (RoboPisces); Project No 2019-KA201-F5D072D8

Izstrādāt mācību materiālus robotikas izmantošanai skolās, lai mazinātu agrīnas izglītības pamešanas riskus.

Izstrādāt atbalsta materiālus skolotājiem, lai darbotos ar izglītojošo robotiku.

Sekmēt skolēnu mācību motivāciju.

Universita Politecnica Delle Marche (vadošais partneris) (Itālija)

Latvijas Universitāte (Latvija)

University College Dublin, National University Of Ireland (Īrija)

Panepistimio Aigaiou (Grieķija)

Maria Regina College SPB Primary (Malta)

Osnovna skola Titusa Brezovackog (Horvātija)

Istituto Comprensivo "Solari" di Loreto (AN) (Itālija)

01.09.2019.–31.08.2022.

Linda Daniela

Motivating secondary school students towards STEM careers through robotic artefact making (RoboScientists); No 2018-1-PL01-KA201-051129

Projekta galvenais mērķis ir sekmēt vidusskolēnu ieinteresētību inženierzinātnēs, apgūstot robotu veidošanas procesus. Robotu izstrādes laikā skolēni apgūs fiziku, matemātiku programmēšanu radošā veidā. Projekta rezultātā tiks izstrādāti mācību materiāli robotu veidošanai un vadlīnijas skolotājiem.

Politechnika Warszawska (vadošais partneris) (Polija)

Latvijas Universitāte (Latvija)

European Lab For Educational Technology (Grieķija)

Frederick University (Kipra)

Engino.NET LTD (Kipra)

XXXI Liceum Ogolnoksztalcace im. Ludwika Zamenhofa (Polija)

Zespol Szkol nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Debicy (Polija)

1 Epal Korydalloy (Grieķija)

Rigas Domes Izglitibas Kulturas Un Sporta Departaments (Latvija)

01.11.2018.–30.04.2021.

Linda Daniela

Developing Teaching Materials for Preschool Teaching Undergraduates on Computational Thinking and Introduction to Coding (EarlyCode) (No 2018-1-TR01-KA203-058832)

Projektā tiks izstrādāti materiāli pirmsskolas skolotājiem, kurus izmantot darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, lai attīstītu algoritmiski analītisko domāšanu, lai apgūtu programmēšanas pamatprincipus, sekmētu kritiskās domāšanas attīstību.

Ahi Evran Universitesi (vadošais partneris) (Turcija)

Latvijas Universitāte (Latvija)

APEC Egitim Danismanlik Ltd. (Turcija)

University of Buckarest (Rumānija)

Early Years - The Organisation For Young Children LBG (Apvienotā Karaliste)

Scuola Di Robotica (Itālija)

Gazi Universitesi (Turcija)

01.10.2018.–30.09.2020.

Linda Daniela

eMedia: MEdia literacy and Digital citizenship for all; No 2018-1-FR01-KA201-048117

Izstrādāt materiālus jauniešu digitālās pratības veicināšanai robotikas izmantošanā, medijpratībā, komunikācija tiešsaistes vietnēs.

Izstrādāt tiešsaistes mācību platformas materiālus par robotiku un medijpratību.

Organizēt mācību aktivitātes pedagogiem izstrādāto materiālu izmantošanai.

La Ligue de l'enseignement (Francija)

Latvijas Universitāte (Latvija)

Scuola di Robotica (Itālija)

S.O.S. Racismo Gipuzkoa Asociacion (Spain)

All Digital (Beļģija)

Associazione Arci (Itālija)

 

01.09.2018.–31.08.2021.

Linda Daniela

MyHUB – a one-stop-shop on inclusion practices, tools, resources and methods for the pedagogical staff at formal and non-formal educational institutions

Izveidot tiešsaistes repozitoriju iekļaujošas izglītības labo prakšu apkopošanai un izmantošanai plašākā Eiropas kontekstā.

Veikt izpēti par iekļaujošas izglītības materiālu izmantošanas ietekmi uz iekļaujošas izglītības nodrošināšanu.

Latvijas Universitāte (Vadošais partneris, Latvija)

G.M Eurocy Innovations LTD (Kipra)

Phoenixkm BVBA (Beļģija)

Marie Curie Association – MCA (Bulgārija)

Austrian Association of Inclusive Society (Austrija)

Sofiiski Universitet Sveti Kliment Ohridski (Bulgārija)

 

01.02.2019.–31.01.2022.

Linda Daniela

Analysis of the audio-visual representations of the education showed in documentaries and newsreels under European totalitarianisms; Ref.: EDU2017-89646-R

Izstrādāt metodoloģiju Eiropas autoritāro režīmu audiovizuālās propagandas pētniecībai izglītībā.

Latvijas Universitāte

University of Vic, Spain

University of Birmingham, UK

Georg-Eckert-Institute, Germany

University of Lisbon, Portugal

Slovenian School Museum, Slovenia

01.2018–01.2021.

Iveta Ķestere

Finansiālā ilgtspēja (Sustainability in Finance) - SuFi, Nr. CB858, LU reģ Nr. ETS2020/40

sekmēt profesionālās uzņēmējdarbības / finanšu izglītības jomas pilnveidi un saskaņošanu ar ilgtspējīgas attīstības mērķiem un ilgtspējas principiem, lai nodrošinātu iekļaujošas iespējas uzņēmējdarbības / finanšu programmu studentiem un absolventiem Centrālās Baltijas jūras reģiona valstīs, lai uzlabotu pārrobežu profesionālo izglītību, iesaistot visas ieinteresētās puses uzņēmējdarbības / finanšu izglītības jomas ilgtspējas nodrošināšanā

Haaga-Helia Lietišķo zinātņu universitāte (Vadošais partneris)

Liepājas Valsts tehnikums

Tartu Profesionālās izglītības centrs

Latvijas Universitāte

Tartu Universitāte

Ālandu Lietišķo zinātņu universitāte

01.03.2020.–30.11.2022. 

Ieva Margeviča-Grinberga

Izglītības modernizācija Latvijas skolās, īstenojot inovatīvu pētniecībā balstītu programmu par 21. gadsimta kompetencēm un tikumu ētikas attīstību ar virtuālās telpas atbalstu (ARETE-school)

Pilnveidot pēcdoktoranta pētnieciskās prasmes un kompetenci

Sekmēt jauniešu personisko izaugsmi, it sevišķi morālās audzināšanas jomā

Veicināt izglītības sistēmas modernizāciju, humanizāciju

Pilnveidot attiecības starp IKT jomu un skolas izglītības jomu

Nodrošināt zinātniskos pamatus rakstura audzināšanas programmu attīstīšanai un efektīvai ieviešanai skolās, t. sk. e-vidē

IKT firma “DataPro grupa SIA”

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija

01.11.2017–30.10.2020

Manuel J. Fernandez Gonzalez