Projekta mērķis ir veidot jaunu kvalificētu dabaszinātņu, tehnoloģiju, inženierzinātņu un matemātikas skolotāju paaudzi, kas spēj nodrošināt atbilstošu un inovatīvu mācīšanu STEM mācību priekšmetos (S (science) – dabaszinātnes, T (technology) – tehnoloģijas, E (engineering) – inženierzinātnes, M (mathematics) – matemātika) un kas spēj veicināt skolēnu pašpaļāvību, loģisko domāšanu, problēmu risināšanas prasmes, kā arī skolēnu kompetenci tehnoloģiju, inovāciju un izgudrojumu jomā, lai viņi būtu gatavi un spējīgi iegūt augstāko izglītību un strādāt eksakto zinātņu jomā.
Latvijas Universitāti šajā projektā pārstāvēs Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas zinātniskā institūta (LU PPMF PZI) vadošie pētnieki Manuels Fernandezs, Irina Maslo, Svetlana Surikova un pētniece Tamāra Pīgozne; Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas nodaļas (LU PPMF PN) vadītāja, profesore Rudīte Andersone, profesore Lūcija Rutka un docente Daiga Kalniņa, kā arī Bioloģijas fakultātes vadošā pētniece Rita Birziņa.
Šajā projektā LU zinātnieki sadarbosies ar deviņām ārzemju partnerinstitūcijām (t.sk. ar septiņām iestādēm no Ēģiptes (četras universitātes, divas ministrijas un viena NVO), ar Glāzgovas Kaledonijas universitāti (Glasgow Caledonian University – GCU) no Lielbritānijas, kā arī ar Karalisko Tehnoloģiju institūtu (Royal Institute of Technology – KTH) no Zviedrijas).
Kā jau tika minēts, Ēģipti šajā projektā pārstāvēs septiņas institūcijas:
- Ain Šams Universitāte (Ain Shams University – ASU) – projekta pieteicējs un koordinators;
- Nīlas Universitāte (Nile University – NU);
- Ēģiptes E-mācīšanās universitāte (Egyptian E-Learning University – EELU);
- Aleksandrijas Universitāte (Alexandria University – AU);
- Ēgiptes Izglītības ministrija (Ministry of Education – MOE);
- Ēģiptes Komunikācijas un informācijas tehnoloģiju ministrija (Ministry of Communications and Information Technology – MCIT);
- Nevalstiskā organizācija Misr El Kheir (MEK).

