Latvijas Universitātes Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes Pedagoģijas zinātniskā institūta vadošās pētnieces Dr.paed. Sanita Baranova un Dr.paed. Svetlana Surikova no 15. līdz 17. oktobrim piedalījās ERASMUS+ KA2 stratēģiskās partnerības projekta „REMAP: jēgpilna un mērķtiecīga lasīšana” („REMAP: Reading for Meaning and Purpose") ekspertu darba sapulcē Amsterdamas Brīvajā univeristātē.
Ekspertu sanāksme bija veltīta projekta rokasgrāmatas “Jēgpilnas lasīšanas ceļvedis” nodaļu izstrādei. Rokasgrāmata būs noderīgs izglītības resurss vidējās izglītības iestāžu skolotājiem un augstākās izglītības iestāžu docētājiem, kuri vēlas ieviest jēgpilnas lasīšanas praksi savos mācību priekšmetos un studiju kursos. Ekspertu sanāksmes laikā notika sesijas par jēgpilnas lasīšanas teorētisko pamatojumu, pedagoģisko labo praksi, literatūras žanriem un jēgpilnu lasīšanu mākslīgā intelekta laikmetā. LU vadošās pētnieces prezentēja un diskusijā ar projekta partneriem apsprieda iestrādes un idejas rokasgrāmatas nodaļai par pedagoģisko ietvaru jēgpilnai lasīšanai.
Sanāksmē piedalījās arī vairāki nozīmīgi ielūgtie galvenie runātāji: Edvards Brūkss (Edward Brooks) no Oksfordas Universitātes (University of Oxford), Kārena Bolina (Karen Bohlin) no Abigailas Adamsas institūta ASV (Abigail Adams Institute) un Olīvija Fialju (Olivia Fialho) no Nīderlandes Karaliskā zinātņu institūta (Dutch Royal Institute for Sciences).
Projekta ietvaros klātienes tikšanās vienmēr ir būtisks stimuls projekta virzībai, kas stiprina attiecības starp partneru universitātēm un skolām, lai turpinātu mūsu produktīvo sadarbību.
Vairāk par projektu var izlasīt mājas lapā: https://remap-project.eu/
Aicinām sekot projekta aktivitātēm sociālajos tīklos:
- Instagram: https://www.instagram.com/remap.europe?igsh=MTNhZ3RsbzBrbnB2Yg==
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/remap-europe/
- X: https://x.com/remap_europe
Projekta numurs: 2024-1-ES01-KA220-HED-000250283
LU reģistrācijas numurs: ER2024/15
Projekta īstenošanas termiņš: 2024. gada 1. novembris – 2027. gada 31. oktobris
Projekta kopējais finansējums: 250 000 EUR
Projekta vadošais partneris: Navarras Universitāte (University of Navarra).
Projekta partneri: Latvijas Universitāte (University of Latvia), Amsterdamas Universitāte (University of Amsterdam), Bratislavas Starptautiskā brīvo mākslu skola (Bratislava International School of Liberal Arts) un Ajaldes vidusskola (Ayalde High School)



